Saturday 23 July 2011

Kenduri dgn best friend ! :)


Ni la membe lme aku , :) comel x diorng .? comel kan .? haha ,, tdi kiteorng pegi kenduri best giler kat umah mira , rmai giler dtg .. then smpai-2 je ape lgi mkn la ! haha ..ye la mane x ye lpr giler x mkn lgi kan .? lps mkn je , kiteorng pegi umah aina plk , peyh best giler , dlm pejalanaan ape lgi fotoshot la , haha .. best , smpai je umah aina lpk bilik dye , cntek giler bilik dye .. :) then diorng ade kne buat keje khusus ,, aku tgok je , coz aku bkn same kls dgn diorng ,, peyh boring giler tgok je diorng buat , aku pon ape lgi tolong la diorng buat , haha , pnt la jgk tpi best , then lps 2 mak aina pnggil mkn ,, sdp seyh mak dye msk ! sdp-2 .. lps mkn lpk bilik , aku plk nak pegi toilet , ye la lps mkn kan , minum air bnyak-2 spe suoh , dah nak terkencing , hehe ,, then lps aku kuar toilet , aku tngok diorng x de dlm bilik , then aina ckp diorng ajar nani nak moto , aku pon kuar la , best jgk la tgok dye bwk moto , then lps dye bwk moto farihah plk bwk , isshh , ade kejadian yg menimpa , 2 aku x blh la nak story secret !! kesian la jgk , umm

No comments:

Post a Comment